Shaker logo

קורס מכירות בשיטת אימ - מתקדם

קורס מכירות בשיטת אימ המתקדם הוא קורס המשך לקורס מכירות בשיטת אימ בסיס. אחרי שבקורס הבסיס הכרת את שיטת אימ, הגיע העת להעמיק את הידע, לתרגל ולהתאמן במצבים מורכבים יותר. להיכנס ל”אחורי הקלעים” של שיטת אימ, הטכניקה והכלים ולחזק את המיומנויות הדרושות למכירות בשיטת אימ.
בקורס חמישה שיעורים ומבחן עצמי כללי, יש 6 סרטונים מצולמים, מספר מאמרים וכמה תרגילים- המיוחד שבהם הינו “סימולציה” בהנחיה קולית שתאפשר לך ל”חוות” ולהטמיע את החומר כמה שיותר קרוב למציאות.
טוב והכנו עוד כמה הפתעות כדי שעצם חווית הלמידה תועבר באמצעות שלושת שלבי השיטה: באווירה חיובית ונעימה, עם ידע המונגש בשאלות שמעודדות את החשיבה שלך ואת השיפור העצמי שלך וכמובן במערכת יחסים כי זה כבר הקורס השני שלך בתחום זה…
רגע לפני שנצא לדרך – טיפ קטן מאיתנו. אנו ממליצים לקחת את הזמן בקורס על מנת להרוויח את מירב התפוקה מהלמידה. יש לזכור שלא מדובר ב”ספרינט” אל קו הסיום, אלא במסע מתמשך של תהליכי הקנייה, הפנמה והתנסות מעשית. יהיו רגעים בהם הפסקה מדודה לפני המעבר לשיעור הבא תסייע בעיבוד החומרים, וחלקים מסוימים בהם תרצו לחזור לשיעור קודם לריענון נקודה או רעיון.

  • במהלך הקורס תתאפשר הורדה של קבצי PDF, בהם ניעזר בלמידה. מומלץ להוריד את הקבצים אל המחשב ולפתוח ישירות מתוך תיקיית הורדות, כיוון שדפדפנים מסיומים נוטים להפתעות בתצוגת שדות וטקסטים העברית. 
Shaker logo
שייקר כאן בשבילך לכל שאלה, התלבטות ובקשה