Shaker logo

מכירות זו לא מילה גסה

ברכות על בחירתך בקורס מכירות זו לא מילה גסה- מכירות בשיטת אימ.

“בית אשר בנוי על גרניט ויסודות חזקים, אפילו לא מטר של גשם שוטף, זרמי מבול ורוחות עזות יוכלו להפיל”.

היילה סלאסי, קיסר אתיופיה (1892-1975)

הכל מתחיל מהבסיס; שהרי רק עם השקעה נכונה בבסיס ניתן יהיה לבנות תשתית אמיתית להצלחה. בבסיס שיטת אימ למכירות עומדת שיטת שלושת השלבים: אווירה, ידע ומערכת יחסים. השיטה שלנו, אשר מלוווה ביסודות תיאורטיים וכלים מעשיים, הפכה להיות חלק בסיסי וחיוני במסלול ההכשרה של בכירים, מנהלים ועובדים בארגונים רבים, פרטיים וציבוריים, גדולים וקטנים, ברחבי הארץ – ועכשיו גם אצלך.
שיטת שלושת השלבים כבר הוכיחה את יעילותה בעולם המכירות. אנשי המכירות שהוכשרו בשיטה נעזרים במיומנויות שרכשו לצורך קידום תהליכי ייעול ושיפור פנימיים וחיצוניים בעבודתם. ההכשרה בקורס רלוונטית למעשה עבור כל העוסקים בתחום המכירות: בענפי התיירות והמלונאות, רפואה ופארמה, ייבוא ושיווק, ייצור וייצוא, הייטק, עסקים משפחתיים ועצמאיים, קמעונאות, רשתות ועוד. 
רגע לפני שנצא לדרך – טיפ קטן מאיתנו. אנו ממליצים לקחת את הזמן בקורס על מנת להרוויח את מירב התפוקה מהלמידה. יש לזכור שלא מדובר ב”ספרינט” אל קו הסיום, אלא במסע מתמשך של תהליכי הקנייה, הפנמה והתנסות מעשית. יהיו רגעים בהם הפסקה מדודה לפני המעבר לשיעור הבא תסייע בעיבוד החומרים, וחלקים מסוימים בהם תרצו לחזור לשיעור קודם לריענון נקודה או רעיון.
במהלך הקורס תתאפשר הורדה של קבצי PDF, בהם ניעזר בלמידה. מומלץ להוריד את הקבצים אל המחשב ולפתוח ישירות מתוך תיקיית הורדות, כיוון שדפדפנים מסיומים נוטים להפתעות בתצוגת שדות וטקסטים העברית.

Shaker logo
שייקר כאן בשבילך לכל שאלה, התלבטות ובקשה