Shaker logo

על חדשנות ויצירתיות או ניהול השינוי

circle-dots

מרבית האנשים סבורים שחדשנות או יצירתיות הן ניצוץ קוסמי שפשוט מופיע במוחו של היוצר והוא ממציא משהו שטרם נברא. אך המציאות שונה, כדי שארגונים וחברות יצליחו לחדש, להיות חדשניים ויצירתיים הם חייבים תשתית ארגונית לחדשנות. חדשנות ויצירתיות קשורות לא רק לפריטים המרכיבים את הקבוצה (אנשים) אלא גם לסביבה מאפשרת, מעודדת, חיובית. סבבה שמעודדת חשיבה ואתגר, סביבה סבלנית לכשלים ותקלות ועד ועוד…

אנחנו עוסקים רבות במיסוד ובנייה של תשתית ארגונית, תרבות ארגונית, בכל הארגונים בהם מטמיעים ניהול בשיטת אימ. באימ הדרכות, באימ.טק וכעת גם כאן אצלנו בשייקר יש תוכן על חדשנות ויצירתיות ובעיקר על הדרך ליישם זאת. הדרך שבה הופכים רעיון לתהליך, תהליך למוצר או שירות, מוצר או שירות לכזה שניתן למכור, להפעיל וליהנות ממנו.

כך קרה שהן באוניברסיטת תל אביב, בפקולטה לניהול ע”ש קולר וגם באוניברסיטה העברית בקורסים לתואר שני MBA ולתואר ראשון BA הוזמנו להרצות בשנת 2019, 2020 ונשמח גם להגיע ב-2021…

הנה מה שהם חשבו על כך:

בקורס מבוא לניהול חדשנות ומוטיבציה אנו עוסקים ולומדים על יצירת תשתית לחדשנות, על התהליך שבאמצעותו הופכים רעיון לתוכנית עבודה או מוצר או שירות. על ההתמודדויות עם הסביבה, עם הרתיעה משינוי, עם הפחד מהחדש והלא בטוח. אנו לומדים כיצד נכון להסיר התנגדויות ולאיזה התנגדויות בכלל כדאי להקדיש תשומת לב. אנו לומדים כיצד לטמון את זרעי המוטיבציה ולרתום את האנשים סביבנו למימוש רעיוננו. הכל כמובן מבוסס על הגישה הניהולית וכלי הניהול של שיטת אימ. מחכים לך בקורס.

מאמרים נוספים

הקשבה ולמידה

ללמוד מהסכתים: הקשבה ולמידה או מדוע צריכת ידע בפודקאסטים היא מעולה? למעלה מ-48 מיליון פרקי

Shaker logo
שייקר כאן בשבילך לכל שאלה, התלבטות ובקשה